Pagini

sâmbătă, 22 mai 2010

Şeful FMI: Noi am spus nu tăierii salariale cu 25%. Am propus impozitarea bogaţilor.

Şeful FMI: Noi am spus nu tăierii salariale cu 25%. Am propus impozitarea bogaţilor. Guvernul român s-a opus

Directorul general al FMI, Dominique Strauss-Kahn, susţine că Fondul nu a fost de acord cu propunerea guvernului român, de a reduce cu 25% salariile bugetarilor, şi că a propus oficialilor de la Bucureşti să crească taxele în special pentru cei "mai bogaţi".

"Guvernul român ne-a spus: vom tăia 20 - 25% din salariile funcţionarilor. Noi am spus: nu, nu luaţi această măsură dacă vreţi să faceţi economii; măriţi impozitele şi mai ales impozitele pentru cei mai bogaţi. Guvernul a spus: nu, noi suntem cei care decidem. Şi acesta este adevărul: Guvernul decide întoteauna, nu FMI. Noi spunem doar care e situaţia şi care e drumul de urmat. Guvernul propune măsurile, guvernul român le-a ales", a declarat Strauss-Kahn într-o emisiune a postului France 2. 

sursa: mediafax

0 comentarii: