Pagini

duminică, 20 iunie 2010

Ultima idee...

Ultima idee a Guvernului este să reducă din posturile ocupate 12,5%. Sperăm iar că nouă nu ni se întâmplă?

Nu demult era adânc înfiptă în conștiința cetățeanului angajat la penitenciare importanța apartenenței la "sistemul de apărare ordine publică și siguranță națională".

Se critica pe un ton grav cutare și cutare inițiativă care risca să ne scoată în afara "sistemului" și să ne lipsească de o iluzorie protecție, deși niciodată n-am contat în ecuația greilor armatelor.


Am auzit același argument prin octombrie când era imposibil să fim trimiși în fără plată pentru că suntem din "sistemul de apărare ordine publică și siguranță națională". Și, am fost trimiși în fără plată și am făcut și ore suplimentare pentru asta.

Salariile și pensiile din "sistem" au fost tratate cu aceiași lipsă de considerație de guvernanți. Ne-am trezit că  nu mai e atât de important că-ți riști viața și sănătatea pentru patrie. Salariile și condițiile de salariazare n-au mai fost speciale, pensiile nici atât - am aflat asta recent. O să ne ducem în cârje pe secție și o să facem supravegherea cu aparate auditive și ochelari cu multe dioptrii de speciali ce suntem.

Când s-a pus problema diminuărilor salariale unii au repetetat același descântec și nici de data asta n-a mers. Mulți și-au spus că problema se rezolvă de la sine că doar n-o să afecteze Băselu' tocmai "sistemul" și uite că avem salarii cu 25% mai mici, iar pensionarii noștri se așteaptă la o recalculare în minus înainte de reducerea cu 15%.
 ...
Continuarea aici

0 comentarii: